• 13-02-2021, 21:16:31
    #1
    Dostlar merhaba, ziraat bankasinda her ay düzenli 207,5 TL para transferi yapılıyor. Hesabimda yeterli bakiye olmasına rağmen bakiyeyi çekmemiş ve borcu ikiye katlanmış sebebi nedir ?
  • 13-02-2021, 21:19:19
    #2
    2021'e başlarken yeni yürürlüğe giren banka prosedürleri nedeniyle otomatik ödeme iptal olmuş olabilir.
  • 13-02-2021, 21:22:03
    #3
    Sözleşmede unutsan dahi hesabında para mevcutsa çeker yazıyordu. İlk ay bende öyle sanmıştım, faiz vurdular bana da 3-4 günlük.
  • 13-02-2021, 21:25:37
    #4
    Salgın nedeniyle kredi kartı ödemesi gibi durumlar, son gün geçmişse bile otomatik olarak alınmıyor. Benim de başıma EVKUR'da böyle bir şey geldi. Otomatik ödemede olmasına rağmen beş aydır çekmemiş, beş aylık taksit aynen hesapta kalmıştı. Şirket bu bizim sorunumuz değil dedi sıyrıldı banka sistem hatası dedi sıyrıldı. Beni de en son avukat aradı. Boşu boşuna.

    Banka ile görüşme sağlamanızı tavsiye ederim.
  • 13-02-2021, 21:26:58
    #5
    Diba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salgın nedeniyle kredi kartı ödemesi gibi durumlar, son gün geçmişse bile otomatik olarak alınmıyor. Benim de başıma EVKUR'da böyle bir şey geldi. Otomatik ödemede olmasına rağmen beş aydır çekmemiş, beş aylık taksit aynen hesapta kalmıştı. Şirket bu bizim sorunumuz değil dedi sıyrıldı banka sistem hatası dedi sıyrıldı. Beni de en son avukat aradı. Boşu boşuna.

    Banka ile görüşme sağlamanızı tavsiye ederim.
    Teşekkür ederim durduk yere iş aldık başımıza ya bide bizim hatamız değil demeleri yok mu .d
  • 13-02-2021, 21:29:56
    #6
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim durduk yere iş aldık başımıza ya bide bizim hatamız değil demeleri yok mu .d

    Üzgünüm Aramıyorlar bile. EVKUR gibi bir yer beş aydır borcunuz var diye aramadı banka beş ay bırak aramayı mail dahi atmadı. Bilsek aramayacaklarını değerlendirirdik, ne bileyim altın alırdık filan dedik Onun bile geyiğini yaptık banka ile deli deli.
    Aman dikkat