ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim durduk yere iş aldık başımıza ya bide bizim hatamız değil demeleri yok mu .d

Üzgünüm Aramıyorlar bile. EVKUR gibi bir yer beş aydır borcunuz var diye aramadı banka beş ay bırak aramayı mail dahi atmadı. Bilsek aramayacaklarını değerlendirirdik, ne bileyim altın alırdık filan dedik Onun bile geyiğini yaptık banka ile deli deli.
Aman dikkat