Salgın nedeniyle kredi kartı ödemesi gibi durumlar, son gün geçmişse bile otomatik olarak alınmıyor. Benim de başıma EVKUR'da böyle bir şey geldi. Otomatik ödemede olmasına rağmen beş aydır çekmemiş, beş aylık taksit aynen hesapta kalmıştı. Şirket bu bizim sorunumuz değil dedi sıyrıldı banka sistem hatası dedi sıyrıldı. Beni de en son avukat aradı. Boşu boşuna.

Banka ile görüşme sağlamanızı tavsiye ederim.