• 10-02-2021, 21:27:12
    #10
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle endişeleriniz varsa paper wallet, ledger vs kullanın
    ayrıca banka ile bir tutmak komik. bankalar çok daha güvenli kurumlar.
    😂😂 komik olan hergün bir yenisi hacklenen bankaların, uzun süredir hacklenmemiş borsalar ile kıyaslamanız. 😂😂
    Ek olarak sadece binancenin piyasa değeri dünyadaki çoğu bankadan daha fazla değere sahip, sizce uluslar arası politikaların denetiminden geçmiyormu? 😂
  • 10-02-2021, 21:28:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Milyonlarca değil milyarlarca lira.
  • 10-02-2021, 21:35:44
    #12
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bankalar için düşündünmü hiç?
    Bankalar neyse bunlarda o.
    İki adımlı doğrulama olduğu için hacklenmesi inanılmaz zor, kendileride bir topluluk olduğu için çalma gibi bir durum söz konusu bile değil.
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle endişeleriniz varsa paper wallet, ledger vs kullanın
    ayrıca banka ile bir tutmak komik. bankalar çok daha güvenli kurumlar.
    Asyneuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapanmaz.
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ledger kullan?
    Söylemek istediğim şeyi anlamadınız ben güvenilir veya güvenilir değildir demiyorum bende biliyorum bunların hacklenmesinin vs. Kolay olmadığını okuyabiliyorsanız eğer bomba gibi patlarsa veriler sunucular patlarsa gibi yani telafi mi ederler yoksa ortadan yok olup giderler mi gibisinden aklıma takıldı sadece yoksa param var içeride de kaçarsalar paramı nasıl alacam meselesi değil düşüncem sadece bu olay bankalar içinde geçerli sonuçta sanal alem ne olacağını bilemeyiz benim söylemim hani var sayalım oldu o zaman ne gibi yol izlerler demekti
  • 10-02-2021, 21:44:44
    #13
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemek istediğim şeyi anlamadınız ben güvenilir veya güvenilir değildir demiyorum bende biliyorum bunların hacklenmesinin vs. Kolay olmadığını okuyabiliyorsanız eğer bomba gibi patlarsa veriler sunucular patlarsa gibi yani telafi mi ederler yoksa ortadan yok olup giderler mi gibisinden aklıma takıldı sadece yoksa param var içeride de kaçarsalar paramı nasıl alacam meselesi değil düşüncem sadece bu olay bankalar içinde geçerli sonuçta sanal alem ne olacağını bilemeyiz benim söylemim hani var sayalım oldu o zaman ne gibi yol izlerler demekti
    İyide Sunucular patlasa ne olacak?
    Siz blockchain’in ne olduğunu biliyormusunuz?
    Paraların vs. Adamların sunucularında saklanmıyor.
    Blockchain teknolojisini araştırın bence. 🙂
  • 10-02-2021, 21:46:25
    #14
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide Sunucular patlasa ne olacak?
    Siz blockchain’in ne olduğunu biliyormusunuz?
    Paraların vs. Adamların sunucularında saklanmıyor.
    Blockchain teknolojisini araştırın bence. 🙂
    İnanın bazı insanlara laf anlatmak deveye hendek anlatmaktan zor direkt bunu söylemek yerine laf salatası yapmayın o zaman direkt bunu söyleyin ? bilgi için saolun.
  • 10-02-2021, 21:49:36
    #15
    Ahjajsaj vay arkadaş yine laf yedik, yardım ediyoruz, azarlanıyoruz. Çok garip. 😎😂
  • 10-02-2021, 21:52:24
    #16
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahjajsaj vay arkadaş yine laf yedik, yardım ediyoruz, azarlanıyoruz. Çok garip. 😎😂
    Laf yemek değil bu hocam sorduğum soruya cevap vermek yerine soruya soruyla cevap veriyorsunuz bende buna karşılık laf salatası dedim laf salatası: konuyla alakasız vs. demek gördüğünüz gibi sonunda bilgi için saolun dedim zaten. İyi forumlar
  • 10-02-2021, 22:28:14
    #17
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂😂 komik olan hergün bir yenisi hacklenen bankaların, uzun süredir hacklenmemiş borsalar ile kıyaslamanız. 😂😂
    Ek olarak sadece binancenin piyasa değeri dünyadaki çoğu bankadan daha fazla değere sahip, sizce uluslar arası politikaların denetiminden geçmiyormu? 😂

    Piyasa değerinin bir anlamı yok. Bugün 10 olur yarın 300 sonraki gün 5.

    Hacklenmesi de dert değil. Banka haclendiğinde güvencesi mevcut. Borsa için böyle bir güvence mevcut mu? Hacki geçtim %5 hareket yaptığında en büyükleri bile dağılıyor, forum ağlama duvarına dönüyor x göçtü y göçtü diye. Banka açmakla borsa açmak aynı şey değil. Quadrigacx vardı mesela, noldu kimse bilmiyor. btctalk ölü exchange mezarlığı, girip okuyabilirsiniz.
  • 10-02-2021, 22:40:45
    #18
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasa değerinin bir anlamı yok. Bugün 10 olur yarın 300 sonraki gün 5.

    Hacklenmesi de dert değil. Banka haclendiğinde güvencesi mevcut. Borsa için böyle bir güvence mevcut mu? Hacki geçtim %5 hareket yaptığında en büyükleri bile dağılıyor, forum ağlama duvarına dönüyor x göçtü y göçtü diye. Banka açmakla borsa açmak aynı şey değil. Quadrigacx vardı mesela, noldu kimse bilmiyor. btctalk ölü exchange mezarlığı, girip okuyabilirsiniz.
    Banka örneğini yazılım güvenliği ve benzerliği açısından verdim.
    Ek olarak, borsalarda resmi bir kuruluştur ve bulunduğu ülkelerde, yetkililer tarafından denetlenirler.
    Birde bankaların güvence konusuna gelirsek, hiç haber okumuyorsunuz galiba, burası isviçre değil.

    Forumlardan değil resmi kaynaklardan faydalanmanızı öneririm. bkz: https://www.btk.gov.tr/uploads/pages...1dfe709c25.pdf
    Borsalar için resmi kaynağı SPK'nın sitesinde bulabilirsiniz.

    Her söylediğimi açıklamak zorunda kalmadığım bir forum olması dileğiyle.