Piyasa değerinin bir anlamı yok. Bugün 10 olur yarın 300 sonraki gün 5.
Hacklenmesi de dert değil. Banka haclendiğinde güvencesi mevcut. Borsa için böyle bir güvence mevcut mu? Hacki geçtim %5 hareket yaptığında en büyükleri bile dağılıyor, forum ağlama duvarına dönüyor x göçtü y göçtü diye. Banka açmakla borsa açmak aynı şey değil. Quadrigacx vardı mesela, noldu kimse bilmiyor. btctalk ölü exchange mezarlığı, girip okuyabilirsiniz.
Banka örneğini yazılım güvenliği ve benzerliği açısından verdim.
Ek olarak, borsalarda resmi bir kuruluştur ve bulunduğu ülkelerde, yetkililer tarafından denetlenirler.
Birde bankaların güvence konusuna gelirsek, hiç haber okumuyorsunuz galiba, burası isviçre değil.
Forumlardan değil resmi kaynaklardan faydalanmanızı öneririm. bkz:
https://www.btk.gov.tr/uploads/pages...1dfe709c25.pdf
Borsalar için resmi kaynağı SPK'nın sitesinde bulabilirsiniz.
Her söylediğimi açıklamak zorunda kalmadığım bir forum olması dileğiyle.