oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😂😂 komik olan hergün bir yenisi hacklenen bankaların, uzun süredir hacklenmemiş borsalar ile kıyaslamanız. 😂😂
Ek olarak sadece binancenin piyasa değeri dünyadaki çoğu bankadan daha fazla değere sahip, sizce uluslar arası politikaların denetiminden geçmiyormu? 😂

Piyasa değerinin bir anlamı yok. Bugün 10 olur yarın 300 sonraki gün 5.

Hacklenmesi de dert değil. Banka haclendiğinde güvencesi mevcut. Borsa için böyle bir güvence mevcut mu? Hacki geçtim %5 hareket yaptığında en büyükleri bile dağılıyor, forum ağlama duvarına dönüyor x göçtü y göçtü diye. Banka açmakla borsa açmak aynı şey değil. Quadrigacx vardı mesela, noldu kimse bilmiyor. btctalk ölü exchange mezarlığı, girip okuyabilirsiniz.