• 06-02-2021, 12:44:44
    #10
    Akademi öyle şikayetle kolay kolay bir şeyler olacak yerler değil. Mesela şikayetinizin işleme alındığını düşünelim. Bir kurul toplanır ki bu kurul hocanın bölümden arkadaşları olur. En iyi ihtimalle yakındaki üniversiteden bir hoca çağrılır o da aynı bölümden olur. Sence hocalar inisiyatiflerini kimden yana kullanır? Mr.Nobody bir öğrenciden yana mı ? Yine senin başın ağrıyacak. Sana kendimden örnek vereyim : Bizim hocamız derste sigara içen var mı diye sorup el kaldıran arkadaşa "sana sigarayı bıraktıracağım" demişti. Tabi arkadaşım sigarayı bırakmadı böyle saçma sebepten beni dersten bırakamaz bimere şikayet ederim, sahipsiz değiliz falan demişti. Sonuç 3 sene dersten üst üste bırakıldı ve arkadaş hocadan sigarayı bırakamadığı için özür diledi. Ayrıca ygs ile yer değişmesinler ciddi bir suçlama çok dillendirmeyin ileride bu sefer mezun olamamayı konuşursunuz.
  • 06-02-2021, 12:44:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ olun hocam, ne yazık ki böyle



    Soruyu sileyim mi hocam, okul yönetimine de şikayet edemiyoruz derdimizi anlatabileceğimiz hiç kimse yok, herkes oyalıyor.



    Peki hocam, nota itiraz edemez miyiz, sonuçta verdiğimiz cevaplar belli (%100 olmasa da ders kaynağına göre tamamen doğru) ve aldığımız farklı farklı notlar belli..
    itirazdan bişey çıkması zor ya, boş yeer kendini mimletirsin.
  • 06-02-2021, 12:45:21
    #12
    Once okula dilekce verip cevaplarini ve puanlarini hormek isteyebilirsin ardindan olumsuz sonuc olmasi durumunda yok e dilekce verebilirsin
  • 06-02-2021, 12:48:16
    #13
    jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akademi öyle şikayetle kolay kolay bir şeyler olacak yerler değil. Mesela şikayetinizin işleme alındığını düşünelim. Bir kurul toplanır ki bu kurul hocanın bölümden arkadaşları olur. En iyi ihtimalle yakındaki üniversiteden bir hoca çağrılır o da aynı bölümden olur. Sence hocalar inisiyatiflerini kimden yana kullanır? Mr.Nobody bir öğrenciden yana mı ? Yine senin başın ağrıyacak. Sana kendimden örnek vereyim : Bizim hocamız derste sigara içen var mı diye sorup el kaldıran arkadaşa "sana sigarayı bıraktıracağım" demişti. Tabi arkadaşım sigarayı bırakmadı böyle saçma sebepten beni dersten bırakamaz bimere şikayet ederim, sahipsiz değiliz falan demişti. Sonuç 3 sene dersten üst üste bırakıldı ve arkadaş hocadan sigarayı bırakamadığı için özür diledi. Ayrıca ygs ile yer değişmesinler ciddi bir suçlama çok dillendirmeyin ileride bu sefer mezun olamamayı konuşursunuz.
    Allah korusun hocam, teşekkürler. En azından yanlışımızı görseydik bari ama hiç kimseye ulaşamıyoruz okuldan.

    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itirazdan bişey çıkması zor ya, boş yeer kendini mimletirsin.
    Anladım hocam teşekkürler.

    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Once okula dilekce verip cevaplarini ve puanlarini hormek isteyebilirsin ardindan olumsuz sonuc olmasi durumunda yok e dilekce verebilirsin
    Dİlekçeyi gönderdik ama geri dönüş olumlu olur mu bilmiyoruz.
  • 06-02-2021, 12:50:04
    #14
    Yasal hakkin kullandirmazsalar suclu duruma düşerler
  • 06-02-2021, 12:52:36
    #15
    yıl 98 - 99 üniversite zamanı. aylardan kasım falan.
    ev arkadaşım geldi dediki okulu uzattım.
    hoca dersle gelip doğrudan söylemiş. arkadaşlar yeni araba aldım yaz okulunda görüşürüz.
    sınıfın yarısı yaz okuluna kaldı
  • 06-02-2021, 12:53:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal hakkin kullandirmazsalar suclu duruma düşerler
    Kullanıyorsun zaten bütün yollar açık ama yine kalıyorsun.
  • 06-02-2021, 12:55:03
    #17
    Lisede kulakları çınlasın edebiyat hocamız vardı, 100lük kağıt verirdim 50 verirdi. 10luk kağıt verirdim 50 verirdi.
  • 06-02-2021, 15:35:32
    #18
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal hakkin kullandirmazsalar suclu duruma düşerler
    Mecburen itiraz edeceğiz hocam, tek derdim ortalama ve yatay geçiş.

    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl 98 - 99 üniversite zamanı. aylardan kasım falan.
    ev arkadaşım geldi dediki okulu uzattım.
    hoca dersle gelip doğrudan söylemiş. arkadaşlar yeni araba aldım yaz okulunda görüşürüz.
    sınıfın yarısı yaz okuluna kaldı


    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıyorsun zaten bütün yollar açık ama yine kalıyorsun.
    O kadar üniversitenin obs üzerinde itiraz sekmesi bile var fakat biz daha hocaya ulaşamıyoruz.

    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisede kulakları çınlasın edebiyat hocamız vardı, 100lük kağıt verirdim 50 verirdi. 10luk kağıt verirdim 50 verirdi.
    Lise ne güzeldi hocam valla rahattık