Üniversite Kasten Dersten Bırakıldık
21
●338
- 06-02-2021, 12:44:44Akademi öyle şikayetle kolay kolay bir şeyler olacak yerler değil. Mesela şikayetinizin işleme alındığını düşünelim. Bir kurul toplanır ki bu kurul hocanın bölümden arkadaşları olur. En iyi ihtimalle yakındaki üniversiteden bir hoca çağrılır o da aynı bölümden olur. Sence hocalar inisiyatiflerini kimden yana kullanır? Mr.Nobody bir öğrenciden yana mı ? Yine senin başın ağrıyacak. Sana kendimden örnek vereyim : Bizim hocamız derste sigara içen var mı diye sorup el kaldıran arkadaşa "sana sigarayı bıraktıracağım" demişti. Tabi arkadaşım sigarayı bırakmadı böyle saçma sebepten beni dersten bırakamaz bimere şikayet ederim, sahipsiz değiliz falan demişti. Sonuç 3 sene dersten üst üste bırakıldı ve arkadaş hocadan sigarayı bırakamadığı için özür diledi. Ayrıca ygs ile yer değişmesinler ciddi bir suçlama çok dillendirmeyin ileride bu sefer mezun olamamayı konuşursunuz.
- 06-02-2021, 12:44:46Üyeliği durdurulduitirazdan bişey çıkması zor ya, boş yeer kendini mimletirsin.efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2021, 12:48:16Allah korusun hocam, teşekkürler. En azından yanlışımızı görseydik bari ama hiç kimseye ulaşamıyoruz okuldan.jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam teşekkürler.Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dİlekçeyi gönderdik ama geri dönüş olumlu olur mu bilmiyoruz.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-02-2021, 12:53:18Üyeliği durdurulduKullanıyorsun zaten bütün yollar açık ama yine kalıyorsun.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2021, 15:35:32Mecburen itiraz edeceğiz hocam, tek derdim ortalama ve yatay geçiş.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar üniversitenin obs üzerinde itiraz sekmesi bile var fakat biz daha hocaya ulaşamıyoruz.Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise ne güzeldi hocam valla rahattıkSerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle