Akademi öyle şikayetle kolay kolay bir şeyler olacak yerler değil. Mesela şikayetinizin işleme alındığını düşünelim. Bir kurul toplanır ki bu kurul hocanın bölümden arkadaşları olur. En iyi ihtimalle yakındaki üniversiteden bir hoca çağrılır o da aynı bölümden olur. Sence hocalar inisiyatiflerini kimden yana kullanır? Mr.Nobody bir öğrenciden yana mı ? Yine senin başın ağrıyacak. Sana kendimden örnek vereyim : Bizim hocamız derste sigara içen var mı diye sorup el kaldıran arkadaşa "sana sigarayı bıraktıracağım" demişti. Tabi arkadaşım sigarayı bırakmadı böyle saçma sebepten beni dersten bırakamaz bimere şikayet ederim, sahipsiz değiliz falan demişti. Sonuç 3 sene dersten üst üste bırakıldı ve arkadaş hocadan sigarayı bırakamadığı için özür diledi. Ayrıca ygs ile yer değişmesinler ciddi bir suçlama çok dillendirmeyin ileride bu sefer mezun olamamayı konuşursunuz.