Sağ olun hocam, ne yazık ki böyle
Soruyu sileyim mi hocam, okul yönetimine de şikayet edemiyoruz derdimizi anlatabileceğimiz hiç kimse yok, herkes oyalıyor.
Peki hocam, nota itiraz edemez miyiz, sonuçta verdiğimiz cevaplar belli (%100 olmasa da ders kaynağına göre tamamen doğru) ve aldığımız farklı farklı notlar belli..
itirazdan bişey çıkması zor ya, boş yeer kendini mimletirsin.