• 04-02-2021, 15:07:58
    #10
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan merhaba,
    Eğer fiyat veya stok hatası varsa bu çalışanın başına patlar buda maaşlı personelin epeyce canını sıkar muhtemelen firma onu çalışanından tahsil eder eğer böyle bir durum ise fiyat veya stok hatası orta yolu bulun derim.
    Ama yok 200 stoğu 1 kişiye satamam diyorsa o başka
    Vallahi limit sınırı diye bir şey var ekleseydin derim müşteriyiz sonuçta 200 tane almama izin vermese almaz parayı ödemezdim
  • 04-02-2021, 15:08:35
    #11
    inegolAlisveris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süreç
    Siparişiniz geciken kargo aşamasına düştüğünde mağaza ciddi puan kaybı yaşayacak bu süreç biraz uzarsa da bir daha n11 den satış yapamayacak hale gelecektir.
    O zaman kıl müşteri rolünü oynamaya devam firma daha önce whatsapp destek hattından soru sorunca beni engellemişti
  • 04-02-2021, 15:08:38
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi limit sınırı diye bir şey var ekleseydin derim müşteriyiz sonuçta 200 tane almama izin vermese almaz parayı ödemezdim
    N11'de limit konulmuyor. Trendyol ve hepsiburada da var.
  • 04-02-2021, 15:09:26
    #13
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    N11'de limit konulmuyor. Trendyol ve hepsiburada da var.
    Vallahi n11 istediğiniz kadar alabilirsiniz haklı olan sizsiniz diyor hayırlısı diyelim sağ olun bilgilendirmeler için hocam