inegolAlisveris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süreç
Siparişiniz geciken kargo aşamasına düştüğünde mağaza ciddi puan kaybı yaşayacak bu süreç biraz uzarsa da bir daha n11 den satış yapamayacak hale gelecektir.
O zaman kıl müşteri rolünü oynamaya devam firma daha önce whatsapp destek hattından soru sorunca beni engellemişti