Tekrardan merhaba,
Eğer fiyat veya stok hatası varsa bu çalışanın başına patlar buda maaşlı personelin epeyce canını sıkar muhtemelen firma onu çalışanından tahsil eder

eğer böyle bir durum ise fiyat veya stok hatası orta yolu bulun derim.
Ama yok 200 stoğu 1 kişiye satamam diyorsa o başka
Vallahi limit sınırı diye bir şey var ekleseydin derim müşteriyiz sonuçta 200 tane almama izin vermese almaz parayı ödemezdim