Zorla askere gideceğim (:
7
●278
- 03-02-2021, 16:18:56E-devlet üzerinden 22 Aralıkta kendim tecil işlemi gerçekleştirdim oradaki çalışana sordum yola çıkacağım tecil sisteme düşmezse sıkıntı olur mu diye olmaz dedi. 24 gün geçti aradan GBT kontrolünde tutanak tutuldu yoklama kaçağıyım diye. Ardından askerlik şubesine gittim durumu anlattım tecil işlemini iptal edip bir daha yapmamı istediler. Aynı işlemleri onların kontrolünde bir kez daha gerçekleştirdim ancak yine tecil sisteme düşmüyor ve dün telefonuma yoklama kaçağısınız tarzında bir mesaj geldi. Sistem yüzünden zorla askere gönderileceğiz
- 03-02-2021, 16:21:20Dert edilecek bir durum yok tecil hakkınız varsa hakkınızı kullanırsınız. Yok eğer tecil hakkınız yoksa istikamet
- 03-02-2021, 16:22:32Tecil hakkım var 3 aydır tecil ettirmeye çalışıyorum ancak edilmiyor. Bir kez tutanak tutuldu ikincisine yakalanırsam durduk yere para cezası yiyorumByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2021, 16:26:14İlginç, askerlik şubesine en stabil çalışan kurumlardan biri Konya'da tecil işlemini 10 dk sürmeden yapmıştım yıllar önce. Okuyorsanız askerlik için öğrenim durum belgesi ibraz etmeniz lazım. Yok eğer mezun olduysanız sanırım 2 yıl tecil hakkınız var bunuda diploma ile ibraz ediyorsunuz diye biliyorum.Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2021, 16:27:40İşlem kısa sürüyor da e devlete bir türlü düşmüyor :/ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2021, 14:49:26Tecil hala sisteme düşmedi, dışarı çıkmaya korkuyoruz tutanak tutulacak diye