Tecil hakkım var 3 aydır tecil ettirmeye çalışıyorum ancak edilmiyor. Bir kez tutanak tutuldu ikincisine yakalanırsam durduk yere para cezası yiyorum
İlginç, askerlik şubesine en stabil çalışan kurumlardan biri Konya'da tecil işlemini 10 dk sürmeden yapmıştım yıllar önce. Okuyorsanız askerlik için öğrenim durum belgesi ibraz etmeniz lazım. Yok eğer mezun olduysanız sanırım 2 yıl tecil hakkınız var bunuda diploma ile ibraz ediyorsunuz diye biliyorum.