E-devlet üzerinden 22 Aralıkta kendim tecil işlemi gerçekleştirdim oradaki çalışana sordum yola çıkacağım tecil sisteme düşmezse sıkıntı olur mu diye olmaz dedi. 24 gün geçti aradan GBT kontrolünde tutanak tutuldu yoklama kaçağıyım diye. Ardından askerlik şubesine gittim durumu anlattım tecil işlemini iptal edip bir daha yapmamı istediler. Aynı işlemleri onların kontrolünde bir kez daha gerçekleştirdim ancak yine tecil sisteme düşmüyor ve dün telefonuma yoklama kaçağısınız tarzında bir mesaj geldi. Sistem yüzünden zorla askere gönderileceğiz