• 03-02-2021, 01:21:35
    #1
    Merhabalar yazılım ve normal günlük kullanım için öneriye ihtiyacım var. Hızlı yazı için problem çıkarmayan bir klavye güzel olur, parmak boyutum orta ne büyük ne küçük , şimdiden teşekkürler 🙏
  • Kabul Edilen Cevap
    • Uygun fiyatlı olarak
      Rampage Titan
      Yüksek:
      Hyperx allow FPS rgb
      Her ikisini de aktif olarak kullanıyorum. Rampage bir tık daha rahat oluyor yazı anlamında. Ama görselde tabii Hyperx alıp götürüyor.
  • 03-02-2021, 01:22:43
    #2
    Bedavaya almıyorsan bütçeyi belirtmelisin.
  • 03-02-2021, 01:27:00
    #3
    Bütçe belirtilmediği için bir şey söyleyemem. Ama yüksek bir bütçe varsa red swtich mekanik tavsiyemdir. Veya silver, Brown, black olabilir.
    Ben red ve silver kullandım. Red ile daha kolay yazılıyor kod.
  • 03-02-2021, 01:27:39
    #4
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedavaya almıyorsan bütçeyi belirtmelisin.
    Hocam bütçe sınırı yok öneri, kullandığınız tavsiye ettiğiniz klavye.
  • 03-02-2021, 01:30:50
    #5
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Uygun fiyatlı olarak
    Rampage Titan
    Yüksek:
    Hyperx allow FPS rgb
    Her ikisini de aktif olarak kullanıyorum. Rampage bir tık daha rahat oluyor yazı anlamında. Ama görselde tabii Hyperx alıp götürüyor.
  • 03-02-2021, 01:35:44
    #6
    Mekanik takıntınız yoksa, Razer Ornata Chroma alınabilir. Kendimde yazılımcı olarak kullanıyorum klavyeyi ve şahsen mekanik klavyeden hiç bir farkının/eksikliğinin olduğunu düşünmüyorum artısı olduğunu düşünüyorum çünkü 500 lira seviyesindeki mekanik klavyelerde hep bir şey eksik oluyor. Tabi klavyeyi 500 lira seviyesinde bulursanız alın yoksa fahiş fiyattan görürseniz o fiyata çok daha iyileri var.
  • 03-02-2021, 01:36:29
    #7
    Xiaomi MIIIW
  • 11-02-2021, 14:46:42
    #8
    TahaKocak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygun fiyatlı olarak
    Rampage Titan
    Yüksek:
    Hyperx allow FPS rgb
    Her ikisini de aktif olarak kullanıyorum. Rampage bir tık daha rahat oluyor yazı anlamında. Ama görselde tabii Hyperx alıp götürüyor.

    Hocam çok fark varmış arada. Rampage Titan ı listeye ekledim. Gayet güzel gözüküyor
  • 11-02-2021, 16:47:26
    #9
    burakozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok fark varmış arada. Rampage Titan ı listeye ekledim. Gayet güzel gözüküyor
    Rampage Titan bu yorumu yazdığım klavye, gayet iyi bence. Hyperx yazı konusunda değilde oyun oynarken daha iyi oluyor. Kod yazılacaksa Rampage iyidir.