Klavye önerisi alabilir miyim?
12
●116
- 03-02-2021, 01:21:35Merhabalar yazılım ve normal günlük kullanım için öneriye ihtiyacım var. Hızlı yazı için problem çıkarmayan bir klavye güzel olur, parmak boyutum orta ne büyük ne küçük , şimdiden teşekkürler 🙏
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 03-02-2021, 01:27:39Hocam bütçe sınırı yok öneri, kullandığınız tavsiye ettiğiniz klavye.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2021, 01:30:50Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Uygun fiyatlı olarak
Rampage Titan
Yüksek:
Hyperx allow FPS rgb
Her ikisini de aktif olarak kullanıyorum. Rampage bir tık daha rahat oluyor yazı anlamında. Ama görselde tabii Hyperx alıp götürüyor. - 03-02-2021, 01:35:44Mekanik takıntınız yoksa, Razer Ornata Chroma alınabilir. Kendimde yazılımcı olarak kullanıyorum klavyeyi ve şahsen mekanik klavyeden hiç bir farkının/eksikliğinin olduğunu düşünmüyorum artısı olduğunu düşünüyorum çünkü 500 lira seviyesindeki mekanik klavyelerde hep bir şey eksik oluyor. Tabi klavyeyi 500 lira seviyesinde bulursanız alın yoksa fahiş fiyattan görürseniz o fiyata çok daha iyileri var.
- 11-02-2021, 14:46:42TahaKocak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok fark varmış arada. Rampage Titan ı listeye ekledim. Gayet güzel gözüküyor - 11-02-2021, 16:47:26Rampage Titan bu yorumu yazdığım klavye, gayet iyi bence. Hyperx yazı konusunda değilde oyun oynarken daha iyi oluyor. Kod yazılacaksa Rampage iyidir.burakozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle