Uygun fiyatlı olarak
Rampage Titan
Yüksek:
Hyperx allow FPS rgb
Her ikisini de aktif olarak kullanıyorum. Rampage bir tık daha rahat oluyor yazı anlamında. Ama görselde tabii Hyperx alıp götürüyor.