TahaKocak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygun fiyatlı olarak
Rampage Titan
Yüksek:
Hyperx allow FPS rgb
Her ikisini de aktif olarak kullanıyorum. Rampage bir tık daha rahat oluyor yazı anlamında. Ama görselde tabii Hyperx alıp götürüyor.

Hocam çok fark varmış arada. Rampage Titan ı listeye ekledim. Gayet güzel gözüküyor