• 31-01-2021, 15:07:09
    #1
    Merhabalar arkadaşlar herkese iyi forumlar . Elimde e-ticaretten kazandığım xx.xxx TL değerinde bir para var , hali hazırda vergi mükellefiyim ve şahıs işletmem var . Gitti gidiyordan 4-5 ay satış yaptım ve açıkçası 2-3 aydır saldım biraz.Ticarete eğilimliyim ve sizin fikirlerinizi almak istiyorum . İnstagram yada pazar yerlerinde neler ucuza tedarik edip satabilirim sizce önerileriniz alınır , şimdiden teşekkür ederim.
  • 31-01-2021, 15:10:09
    #2
    Kafan çalışıyor ise BTC felan yok anlamam o işlerden diyor isen hazır gelirli website al.
  • 31-01-2021, 15:10:31
    #3
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Ne sattıysanız , ürünü nasıl bulduysanız diğer tüm kanallardan onu satmaya veya nasıl yaptıysanız tekrar 2. ürün veya 3. ürün bularak satışına devam edin hocam bence.
  • 31-01-2021, 15:11:32
    #4
    Forumdan gelecek özel mesajlara karşı dikkatli olun
  • 31-01-2021, 15:14:08
    #5
    HasanSorumli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafan çalışıyor ise BTC felan yok anlamam o işlerden diyor isen hazır gelirli website al.
    hocam kafa çalışmaması ile alakalı değil ki btc
    web siteyi bahsettiğiniz kriterlere sahip olmayan insan zaten alamaz , keşke yorum için yorum atılmasa
  • 31-01-2021, 15:15:05
    #6
    Ticareti seviyorsan dediğimi anlarsın
    Stok mal kovala
    Kapalı bir cadde yada işlek bir cadde de 3~4 aylık dükkan tut. Malları dök. Aç müziğin sesini
  • 31-01-2021, 15:15:14
    #7
    Bildiğin işi yapman en iyisi.
  • 31-01-2021, 15:17:46
    #8
    VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kafa çalışmaması ile alakalı değil ki btc
    web siteyi bahsettiğiniz kriterlere sahip olmayan insan zaten alamaz , keşke yorum için yorum atılmasa
    Kötü bir yorum yapmadım. Sadece bu işe eğilimin var ise yapabileceğin iki şey önerdim. Keşke cevap için cevap yazılmasa
  • 31-01-2021, 15:20:17
    #9
    HasanSorumli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü bir yorum yapmadım. Sadece bu işe eğilimin var ise yapabileceğin iki şey önerdim. Keşke cevap için cevap yazılmasa
    yorumunuzun iyiliği yada kötülüğü değil ki burada söylem , siz bilgisizce gördüğünüz bir post a öneri veriyosunuz , klasik zihniyet görünce çekiyo beni de işte böyle şeyleri görüp düzeltmek , sizinle pek alakalı değil toplumu düzeltmek için çabalıyoruz işte biz de