HasanSorumli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü bir yorum yapmadım. Sadece bu işe eğilimin var ise yapabileceğin iki şey önerdim. Keşke cevap için cevap yazılmasa
yorumunuzun iyiliği yada kötülüğü değil ki burada söylem , siz bilgisizce gördüğünüz bir post a öneri veriyosunuz , klasik zihniyet görünce çekiyo beni de işte böyle şeyleri görüp düzeltmek , sizinle pek alakalı değil toplumu düzeltmek için çabalıyoruz işte biz de