Merhabalar arkadaşlar herkese iyi forumlar . Elimde e-ticaretten kazandığım xx.xxx TL değerinde bir para var , hali hazırda vergi mükellefiyim ve şahıs işletmem var . Gitti gidiyordan 4-5 ay satış yaptım ve açıkçası 2-3 aydır saldım biraz.Ticarete eğilimliyim ve sizin fikirlerinizi almak istiyorum . İnstagram yada pazar yerlerinde neler ucuza tedarik edip satabilirim sizce önerileriniz alınır , şimdiden teşekkür ederim.