• 29-01-2021, 12:31:21
    #1
    internette w7pro kutulu lisans buldum 150₺.
    Şimdi bu lisansı aldığımda, kendi bilgisayarımdan etkinleştirince, her format attığımda tekrar girmek zorunda mıyım?
    Birde istediğimiz bilgisayara aktarabiliyor muyuz lisansı?
    Lisans anahtarının resmini çekilip veya kaydedilip, ben boşa bıraktığımda başkası kullanabilir mi?
    teşekkürler
  • 29-01-2021, 12:33:35
    #2
    Windows 7 değil de Windows 10 tercih edin, daha güvenli ayrıca çok daha ucuz. Anahtar sizin anakartınıza tanımlanır ucuz keylerde.
  • 29-01-2021, 12:33:53
    #3
    OEM Lisans en basit haliyle kurulan bilgisayar dışında farklı bir bilgisayara taşınamayan lisans türüdür. Yani normal durumlarda, OEM Lisans sadece satın almış olduğunuz bilgisayar ile kullanılır.
  • 29-01-2021, 12:34:19
    #4
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7 değil de Windows 10 tercih edin, daha güvenli ayrıca çok daha ucuz. Anahtar sizin anakartınıza tanımlanır ucuz keylerde.
    w7pro alıp, w10pro upgrade yapacağım hocam🙃
  • 29-01-2021, 12:35:03
    #5
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w7pro alıp, w10pro upgrade yapacağım hocam🙃
    Windows 10 keylerini 20-30-40 TL'den alabilirsiniz. Ben en son 20-25'e görmüştüm.
  • 29-01-2021, 12:36:47
    #6
    Merhabalar,

    Kısacası OEM lisanslar anakartınıza gömülen yani sadece sizin anakartınıza özel olan bir lisans olacaktır. Donanım değişikliğinde veya anakart değişikliğinde lisansınızın geçerliliği söz konusu olmayacaktır. Tek bir sistem içindir. Ticari amaç için kullanılamaz. Ayrıca Windows 7 önermiyoruz. Microsoft, Windows 7’den elini çektiği için güvenlik açıkları söz konusu olabiliyor. En güncel olan Windows 10 Pro sürümünü öneriyoruz.

    Teşekkürler 😊
  • 29-01-2021, 12:37:23
    #7
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 10 keylerini 20-30-40 TL'den alabilirsiniz. Ben en son 20-25'e görmüştüm.
    orjinal ile fiyat farkı epeyi var, nasıl o fiyatlara satılabiliyor hocam?
  • 29-01-2021, 12:38:04
    #8
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w7pro alıp, w10pro upgrade yapacağım hocam🙃
    Bu şekilde lisansınız yüksek ihtimalle geçersiz olacaktır.
  • 29-01-2021, 12:45:05
    #9
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w7pro alıp, w10pro upgrade yapacağım hocam🙃
    sağ kulağımı sol elimle tutacam diyorsunuz
    .
    internette 150 tl ye gördüğünüz lisans ta 1000 tl ye satılan lisans ta r10 da 20 tl ye satılan lisans da ORJİNAL LİSANS tır. firmaların edinme yolları farklı olduğu için bu lisansları farklı fiyatlara satıyorlar.