internette w7pro kutulu lisans buldum 150₺.
Şimdi bu lisansı aldığımda, kendi bilgisayarımdan etkinleştirince, her format attığımda tekrar girmek zorunda mıyım?
Birde istediğimiz bilgisayara aktarabiliyor muyuz lisansı?
Lisans anahtarının resmini çekilip veya kaydedilip, ben boşa bıraktığımda başkası kullanabilir mi?
teşekkürler