• 29-01-2021, 12:46:17
    #10
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağ kulağımı sol elimle tutacam diyorsunuz
    .
    internette 150 tl ye gördüğünüz lisans ta 1000 tl ye satılan lisans ta r10 da 20 tl ye satılan lisans da ORJİNAL LİSANS tır. firmaların edinme yolları farklı olduğu için bu lisansları farklı fiyatlara satıyorlar.
    diyosun🙃
  • 29-01-2021, 12:49:39
    #11
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyosun🙃
    diyorlar

    https://www.youtube.com/watch?v=Zm3Cb9RYF9k
  • 29-01-2021, 13:24:24
    #12
    Oem lisans tek pcde anakarta gömülür başka cihazda kullanılmaz hocam . Şuan Windows lisanslari satışım var aklinzda bulunsun ayrıca