• 27-01-2021, 10:14:27
    #1
    Laptopda lisanslı windows var ama yeni ssd aldım format atıp windowsu oraya kurmak istiyorum lisanslı nasıl yapabilirim
  • 27-01-2021, 10:16:28
    #2
    Eğer cihazın orijinal kendi windows lisansı varsa bu ana karta gömülüdür zaten. SSD değiştirseniz de orijinal otomatik kurulumu yapar.
  • 27-01-2021, 10:17:17
    #3
    ucy1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptopda lisanslı windows var ama yeni ssd aldım format atıp windowsu oraya kurmak istiyorum lisanslı nasıl yapabilirim
    Bir ihtimal HWID ile lisansı tanıma olasılığı var. Değişen donanımlara bağlı olarak lisans tekrar otomatik olarak tanınabiliyor. Ben eski bir cihazımda HDD'den SSD'ye geçtiğimde lisansım otomatik olarak gelmişti.
  • 27-01-2021, 10:18:48
    #4
    muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ihtimal HWID ile lisansı tanıma olasılığı var. Değişen donanımlara bağlı olarak lisans tekrar otomatik olarak tanınabiliyor. Ben eski bir cihazımda HDD'den SSD'ye geçtiğimde lisansım otomatik olarak gelmişti.
    format attınız mı hoca atıysanız windowsun sitesinden iso dosyası ile mi attınız
  • 27-01-2021, 10:22:59
    #5
    ucy1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    format attınız mı hoca atıysanız windowsun sitesinden iso dosyası ile mi attınız
    Evet Windows 10 Kurulum Aracı ile USB'ye yükledim ve formatladım.
  • 27-01-2021, 10:23:14
    #6
    Formatı eğer Windows 10'un kendi "Bu bilgisayarı sıfırla" kısmında yapacaksanız problem olmaz. Formatlama esnasında iki diski de göreceksiniz. Hangisine kurulum yapılmasını istiyorsanız onu seçip ilerleyin. Ben bu şekilde yapmıştım hiçbir problem yaşamadım lisansta.
  • 27-01-2021, 10:28:24
    #7
    Lisans ana karta gömülü olduğu için hdd değişimi sorun yaşatmaz, ekstirem bir durum yoksa.
  • 27-01-2021, 11:44:18
    #8
    Kurumsal PLUS
    Hala Çözemediyseniz Windows 10 Pro Retail Key Alın Ucuza Bakın Keyfinize
  • 27-01-2021, 12:53:50
    #9
    Hangi key türü olursa olsun bir sorun olmaz.

    Ama key türünüze bakmanızı öneririm. Bakmayı bilmiyorsanız alıntılayın anlatım linki atayım. Siz keyinize yinede bios kısmından bakın bir yere kaydedin. Ne olur ne olmaz hesabı