muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ihtimal HWID ile lisansı tanıma olasılığı var. Değişen donanımlara bağlı olarak lisans tekrar otomatik olarak tanınabiliyor. Ben eski bir cihazımda HDD'den SSD'ye geçtiğimde lisansım otomatik olarak gelmişti.
format attınız mı hoca atıysanız windowsun sitesinden iso dosyası ile mi attınız