Hangi key türü olursa olsun bir sorun olmaz.

Ama key türünüze bakmanızı öneririm. Bakmayı bilmiyorsanız alıntılayın anlatım linki atayım. Siz keyinize yinede bios kısmından bakın bir yere kaydedin. Ne olur ne olmaz hesabı