• 25-01-2021, 13:30:41
    #1
    Arkadaşlarımla buluşucaktım da ektiler bari boşa gelmemiş olalım boşta olan hocam varsa bir çay kahve içeriz
  • 25-01-2021, 13:38:37
    #2
    hocam çayı kahveyi nerede içeceksiniz taktik lütfen : ))
  • 25-01-2021, 13:39:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çayı kahveyi nerede içeceksiniz taktik lütfen : ))
    Satırbaks
  • 25-01-2021, 13:40:00
    #4
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çayı kahveyi nerede içeceksiniz taktik lütfen : ))
    Starbucks açık hocam gelen hocama ısmarlarım bir parkta oturur içeriz sohbet ederiz felan
  • 25-01-2021, 13:40:25
    #5
    Amcalar 7 24 çay ocaklarında cay kahve içiyor. Yasak semtten semte değişiklik gösteriyor heralde. 2 sokak arkamdaki çay ocağında kimse yokken. Evime yakin cay ocagi full+full.
  • 25-01-2021, 13:41:26
    #6
    poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amcalar 7 24 çay ocaklarında cay kahve içiyor. Yasak semtten semte değişiklik gösteriyor heralde. 2 sokak arkamdaki çay ocağında kimse yokken. Evime yakin cay ocagi full+full.
    Ben sizin yerinizde olsam direk polisi ararım. Bu ayıplanılacak bir şey değil direk gurur duyulacak bir şey.
    Hem kendi canlarını hem de insanların canlarını tehlikeye atıyorlar...
  • 25-01-2021, 13:44:35
    #7
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sizin yerinizde olsam direk polisi ararım. Bu ayıplanılacak bir şey değil direk gurur duyulacak bir şey.
    Hem kendi canlarını hem de insanların canlarını tehlikeye atıyorlar...
    Bu 2 sokak dememin nedeni ilçe değişmesi. Orada ceza verirken burada vermemeleri.
  • 25-01-2021, 14:17:33
    #8
    Toriuma yakınmısınız ?
  • 25-01-2021, 14:31:47
    #9
    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toriuma yakınmısınız ?
    Tam Avcılar meydandayım hocam