• 25-01-2021, 14:33:02
    #10
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam Avcılar meydandayım hocam
    Uzak hocam maalesef :/
  • 25-01-2021, 14:49:22
    #11
    Nabion orda kanka gel Maltepeye sıtarbaksa gidelim
  • 25-01-2021, 17:12:25
    #12
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nabion orda kanka gel Maltepeye sıtarbaksa gidelim
    Kanka arkadaşlarla buluşayım dedim manitaya dedim 3 de gel arkadaşlar da ekti beni neyse haftaya yanındayım