Huseyintugrul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avcılarda oturan var mı
11
●172
- 25-01-2021, 17:12:25Kanka arkadaşlarla buluşayım dedim manitaya dedim 3 de gel arkadaşlar da ekti beni neyse haftaya yanındayımademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle