ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nabion orda kanka gel Maltepeye sıtarbaksa gidelim
Kanka arkadaşlarla buluşayım dedim manitaya dedim 3 de gel arkadaşlar da ekti beni neyse haftaya yanındayım