ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sizin yerinizde olsam direk polisi ararım. Bu ayıplanılacak bir şey değil direk gurur duyulacak bir şey.
Hem kendi canlarını hem de insanların canlarını tehlikeye atıyorlar...
Bu 2 sokak dememin nedeni ilçe değişmesi. Orada ceza verirken burada vermemeleri.