Nasıl bir yol izlemeliyim?
9
●111
- 24-01-2021, 21:22:52Arkadaşlar öncelikle zaman ayırıp sorumu okuduğunuz için teşekkür ederim. Ben şuan fabrikada vardiyalı çalışıyorum ama her günüm isyan ile geçiyor yapamıyorum tamam evimi geçindiriyorum ama ticaret yapmak istiyorum kendi işimi yapmak ama nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum tabi şuan bir birikimim yok kendime ev aldım sizlerin tavsiyesini önerilerini dinlemek isterim nasıl kendi işimi kurabilirim kendi isimden kastım e-ticaret türü yada internet işleri de olabilir.
- 24-01-2021, 21:24:49Üyeliği durdurulduNe satacağını neyi satabileceğini bulman lazım bu konular detaylı işler danışmanlık alman lazım istersen verebilirim ücreti karşılığında pm atarsın.
- 24-01-2021, 21:25:59Ücret karşılığında danışmanlık vermek. Hem de yardım isteyen birine. Çok fazla cömertsiniz, gözlerim doldu.tonylothbrook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2021, 21:27:26Üyeliği durdurulduBen de bu işten ekmek yiyorum bak sen şu işe Allah allah yememem lazımmış aydınlattığın için teşekkür ederim.EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne abuk sabuk konuşan insanlarsınız her konunun altında sizden bir tane var üzücü.
- 24-01-2021, 21:31:13Ekmeğini bu konuda yardım isteyene değil de bu konuda hizmet isteyene karşı yapman daha etik olur. Şimdi hepi topu 1 haftalık r10 geçmişin var o yüzden "abuk sabuk konuşan insanlarsınız" sözünü okumadım varsayıyorum.tonylothbrook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzücü olan her konunun altında bizden bir tane olması değil yardım konularında bile yardım etmek yerine ticaret ateşi ile yanıp tüten insanları görmek. R10'da herkes her şeyi para karşılığında yapmıyor. Adam bunalıyorum diyor gel bana para ver ben sana akıl vereyim diyorsun sonra ticaretten bahsediyorsun : ) Aklıma bir daha geldi, bir daha gözlerim doldu. - 24-01-2021, 21:34:31Kenara yatırımını yap Bu 1000 tl de olur 100000 de işten oyle çık ama hedefini bir an önce ortaya köy dediğim gibi gerekirse 1000tl bi ticaretle o 2 katlanır allah yüzüne güler katlar katlar gider ama sabret Şükret birseye de ihtiyacın olursa da Her türlü yazabilirsin
Insan hayalinden vazgecermiste, hayali insandan vazgeçmezmiş. Başardığın anları şimdiden gör ve şükret 🙏🏻🙏🏻
E ticaret konusunda da Saha çok geniş Seçenek bir hayli fazla , Bir çok sorundan birkaçına ihtiyaç ve çözümsel satışla E-ticaretin Kitabını baştan yazarsın. Sadece Işte karar ver ve Hedefine yaklaştıkça Şükret 🙏🏻🙏🏻
Yolun Açık olsun şimdiden hocam🙏🏻
Ne abuk sabuk konuşan insanlarsınız her konunun altında sizden bir tane var üzücü.
sizin konunuza bir yorum yapmamışım o nedenle sizi geren bir şey de olmamalı sizi ilgilendiren bir konu da yok üstünüze bu konuyu vazife edinmenizin amacı herhalde r10'da benden birkaç ay önce üye olmanızdan herhalde