Arkadaşlar öncelikle zaman ayırıp sorumu okuduğunuz için teşekkür ederim. Ben şuan fabrikada vardiyalı çalışıyorum ama her günüm isyan ile geçiyor yapamıyorum tamam evimi geçindiriyorum ama ticaret yapmak istiyorum kendi işimi yapmak ama nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum tabi şuan bir birikimim yok kendime ev aldım sizlerin tavsiyesini önerilerini dinlemek isterim nasıl kendi işimi kurabilirim kendi isimden kastım e-ticaret türü yada internet işleri de olabilir.