tonylothbrook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatı r10'dan öteye göremeyen bir insan ile konuştuğum için maalesef ben de üzülüyorum. Trade'i yok AA! ne büyük bir eziklik değil mi sizin için halbuki kapısının önünden geçemeyeceğin yerlere danışmanlık veriyorum ne üzücü ki ama senin için bu önemli değil tabi benim bir haftalık üyeliğime bakmaya devam edebilirsin evet burada bir haftadır varım maalesef sizin için r10'dan ötesi olmayan insanlardan çok var çok gördüm. Benim hizmetim ücretli bunu belirtip isterse yazabileceğini belirtmişim ama sizin gibi zıpzıplar maalesef duyar kasmak için konu arıyor nedense sizin konunuza bir yorum yapmamışım o nedenle sizi geren bir şey de olmamalı sizi ilgilendiren bir konu da yok üstünüze bu konuyu vazife edinmenizin amacı herhalde r10'da benden birkaç ay önce üye olmanızdan herhalde göreviniz hayırlı olsun ne diyeyim zıpzıplık yapmaya devam. iyi günler.