• 24-01-2021, 13:16:16
    #1
    Arkadaşlar Herkese merhaba twitter destek ekibine ulaşabileceğim bir platform var mı ?
    Bildiğiniz ve yanıt alınabilen mail adresleri mevcut mu ?
    Herkese iyi forumlar bol kazançlar.
  • 24-01-2021, 13:25:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kendı sitelerinde form doldurma yerleri - itiraz dilekçeleri var zaten kendı ıstedıgınız konu başlığını bulup alta inince form doldur seçeneğine tıkladığınızda mailinize uygun sürede zaten dönüş yapacaklardır
  • 24-01-2021, 13:30:39
    #3
    Twitter’ın dönüş süreleri şuanda çok uzun. Bir ticari marka şikayetime yaklaşık bir ayda döndüler. COVID nedeniyle destekleri çok kısıtlı.
  • 24-01-2021, 13:33:34
    #4
    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter’ın dönüş süreleri şuanda çok uzun. Bir ticari marka şikayetime yaklaşık bir ayda döndüler. COVID nedeniyle destekleri çok kısıtlı.
    Anladım Umut hocam marka şikayetlerinde peki kullanıcı adıyla ilgili işlemleri mevcut oluyor mu ? Kullanıcı adı alabilme gibi ?
  • 24-01-2021, 13:36:50
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım Umut hocam marka şikayetlerinde peki kullanıcı adıyla ilgili işlemleri mevcut oluyor mu ? Kullanıcı adı alabilme gibi ?
    Ben müşterim için marka şikayeti oluşturmuştum zaten, onda da bana 1 ayda döndüler. Yanlış anlayıp kullanıcı adını vermek yerine ilgili Hesabı askıya aldılar. Kullanıcı adını alamadım yani. Siz deneyebilirsiniz yinede.
  • 24-01-2021, 13:38:48
    #6
    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben müşterim için marka şikayeti oluşturmuştum zaten, onda da bana 1 ayda döndüler. Yanlış anlayıp kullanıcı adını vermek yerine ilgili Hesabı askıya aldılar. Kullanıcı adını alamadım yani. Siz deneyebilirsiniz yinede.
    Anlaşıldı hocam teşekkür ediyorum saygılar
  • 24-01-2021, 13:42:05
    #7
    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben müşterim için marka şikayeti oluşturmuştum zaten, onda da bana 1 ayda döndüler. Yanlış anlayıp kullanıcı adını vermek yerine ilgili Hesabı askıya aldılar. Kullanıcı adını alamadım yani. Siz deneyebilirsiniz yinede.
    Hocam ben bir türlü ulaşamadım, bu aşamaya nasıl gelebildiniz.
  • 24-01-2021, 17:46:56
    #8
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bir türlü ulaşamadım, bu aşamaya nasıl gelebildiniz.
    https://help.twitter.com/forms/trademark