UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben müşterim için marka şikayeti oluşturmuştum zaten, onda da bana 1 ayda döndüler. Yanlış anlayıp kullanıcı adını vermek yerine ilgili Hesabı askıya aldılar. Kullanıcı adını alamadım yani. Siz deneyebilirsiniz yinede.
Hocam ben bir türlü ulaşamadım, bu aşamaya nasıl gelebildiniz.