Anladım Umut hocam marka şikayetlerinde peki kullanıcı adıyla ilgili işlemleri mevcut oluyor mu ? Kullanıcı adı alabilme gibi ?
Ben müşterim için marka şikayeti oluşturmuştum zaten, onda da bana 1 ayda döndüler. Yanlış anlayıp kullanıcı adını vermek yerine ilgili Hesabı askıya aldılar. Kullanıcı adını alamadım yani. Siz deneyebilirsiniz yinede.