• 20-01-2021, 20:24:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar yeni bir işim var o yüzden hotmail veya outlook mail alıcam gmail zaten kral onu es geçiyorum

    siz olsanız outlook mı hotmail mi hangisini tercih edersiniz
  • 20-01-2021, 20:26:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    - Hepsi bilgilerimizi alıp satıyor.
    - Hepsi bize reklam gösteriyor.
    - Hepsi aynı performansta aynı işi yapıyor.
    - Hepsi arayüzü ile fark yaratmaya çalışıyor. Biz de onların farklı olduğunu düşünüyoruz.
  • 20-01-2021, 20:26:46
    #3
    ofizu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Hepsi bilgilerimizi alıp satıyor.
    - Hepsi bize reklam gösteriyor.
    - Hepsi aynı performansta aynı işi yapıyor.
    - Hepsi arayüzü ile fark yaratmaya çalışıyor. Biz de onların farklı olduğunu düşünüyoruz.
    o açıdan değil hangisi daha moderen gözüküyor outlook vs hotmail
  • 20-01-2021, 20:27:19
    #4
    İkiside aynı hocam hiç bir fark yok. Microsoft alt yapısı kullanıyor. Outlook daha güncel uzantı sadece
  • 20-01-2021, 20:27:32
    #5
    SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o açıdan değil hangisi daha moderen gözüküyor outlook vs hotmail
    Sana kalmış.
  • 20-01-2021, 20:28:09
    #6
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkiside aynı hocam hiç bir fark yok. Microsoft alt yapısı kullanıyor. Outlook daha güncel uzantı sadece
    outlook daha moderen geliyor büyük ihtimal onu alcam
  • 20-01-2021, 20:35:07
    #7
    SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    outlook daha moderen geliyor büyük ihtimal onu alcam
    Bilerek mi moderen yazıyorsunuz
  • 20-01-2021, 20:36:46
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilerek mi moderen yazıyorsunuz
    evet hocam

    Moderen değil modern aslı

    daha yeni mobildeydim o yüzden öyle olmuş