ofizu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Hepsi bilgilerimizi alıp satıyor.
- Hepsi bize reklam gösteriyor.
- Hepsi aynı performansta aynı işi yapıyor.
- Hepsi arayüzü ile fark yaratmaya çalışıyor. Biz de onların farklı olduğunu düşünüyoruz.
o açıdan değil hangisi daha moderen gözüküyor outlook vs hotmail