Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkiside aynı hocam hiç bir fark yok. Microsoft alt yapısı kullanıyor. Outlook daha güncel uzantı sadece
outlook daha moderen geliyor büyük ihtimal onu alcam