• 17-01-2021, 13:25:50
    #10
    en az 5 ticaret ve 5 ay süre olması lazım çogunuz daha bir ay yeni dolmuş sizleri tanısınlar ki sizlere davetiye versinler acelecisiniz baya
  • 17-01-2021, 13:25:52
    #11
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Ama bir çok kişi ilk aydan almış. Yeniyim biliyorum
    Foruma davetiye için üye oluyorsunuz gibi bir havanız var.
  • 17-01-2021, 13:27:09
    #12
    Ticaret puanı + +R10 + aktiflik + yorum vs
  • 17-01-2021, 13:27:19
    #13
    kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar davetiye kodum hala yok davetiye kodu nasıl ve neye göre veriliyor forumda
    bilgisi olan yorum yaparsa sevinirim şimdiden teşekkürler...
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takip+
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı konudan muzdaribim.
    Detaylara bu konudan bakabilirsiniz
    R10'da Davetiye Sistemi Tamamen Değişti - R10.net
  • 17-01-2021, 13:27:20
    #14
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma davetiye için üye oluyorsunuz gibi bir havanız var.
    yok hocam ne kadar baksam davetiye kodu 0 yazıyo merak ettiğim için açtım konuyu
  • 17-01-2021, 13:27:41
    #15
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma davetiye için üye oluyorsunuz gibi bir havanız var.
    Yanlış anlaşılmalara sebep vermeyelim lütfen.
  • 17-01-2021, 13:31:38
    #17
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 aylık üye olmanız +10 ticaret puanı ve aktifliginizin olması lazım diye biliyorum bi ara karşılaşmıştım
    Benim ticaretim pek yok ama davetiyem var
  • 17-01-2021, 13:34:47
    #18
    ben 9 yıllık üyeyim ticaretime göre de 8 davetiye hakkı almışım şuana kadar, davetiye sistemi gayet sağlıklı çalışıyor. Ne çok ne az forumu +12 yaş üyelerle doldurmanın mantığı yok zaten