ben 9 yıllık üyeyim ticaretime göre de 8 davetiye hakkı almışım şuana kadar, davetiye sistemi gayet sağlıklı çalışıyor. Ne çok ne az forumu +12 yaş üyelerle doldurmanın mantığı yok zaten