kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar davetiye kodum hala yok davetiye kodu nasıl ve neye göre veriliyor forumda
bilgisi olan yorum yaparsa sevinirim şimdiden teşekkürler...
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takip+
bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende aynı konudan muzdaribim.
Detaylara bu konudan bakabilirsiniz
R10'da Davetiye Sistemi Tamamen Değişti - R10.net