Merhaba arkadaşlar davetiye kodum hala yok davetiye kodu nasıl ve neye göre veriliyor forumda
bilgisi olan yorum yaparsa sevinirim şimdiden teşekkürler...
Bende aynı konudan muzdaribim.
Detaylara bu konudan bakabilirsiniz
R10'da Davetiye Sistemi Tamamen Değişti - R10.net