• 16-01-2021, 00:51:44
    #1
    Herkese iyi forumlar, buradan bir arkadaşla metin yazarlığı için anlaştık. Kendisi hiçbir uygulama kullanmadan tamamen kendine göre değerlendirip, içerikler %70 özgün değil diyerek ödeme yapmayacağını söyledi. Bir özgünlük kontrol sitesinden kontrol sağladım ve %97 özgün çıktı bunu belgeledim ve gönderdim hala ücretimi yatırmayacağını söylüyor. Bu kapsamda şikayet konusu açmak istiyorum ama sitede yeni olduğum için açamadım. Ne yapmam gerekli? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 16-01-2021, 00:56:05
    #2
    https://www.r10.net/sikayetim-var/
    bu kategoride diğer konulara bakarak açabilirsiniz.
  • 16-01-2021, 01:00:38
    #3
    semrushtan özgünlük testi yapıp ekran görüntüsü olarak atabilirim en garanti yol bu olur diğer sitelerin algoritmaları çok saçma.
  • 16-01-2021, 01:01:19
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    semrushtan özgünlük testi yapıp ekran görüntüsü olarak atabilirim en garanti yol bu olur diğer sitelerin algoritmaları çok saçma.
  • 16-01-2021, 01:02:28
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    semrushtan özgünlük testi yapıp ekran görüntüsü olarak atabilirim en garanti yol bu olur diğer sitelerin algoritmaları çok saçma.
    çok teşekkürler
  • 16-01-2021, 01:05:24
    #6
    Şikayetim var kategorisindeki şablonda gelen form bilgilerini doldurarak, delillerinizi ekleyerek konu oluşturabilirsiniz.
  • 16-01-2021, 01:16:11
    #7


    İçerik %100 olarak özgündür. Emek hırsızlığı yapmayı bırakın da insanların hakkını yemeyin.
    Yazan kişi masanın başına oturuyor ve saatlerce masanın başından ayrılmadan yazıyor, emek sarf ediyor. Beğenmeniz için elinden gelen her şeyi yapıyor ve teslim ediyor. Daha sonra saçma sapan sitelerden alınan ("Özgün Değil") raporlarını alıp ödeme yapmayı reddediyorsun. Bir tane Premium Seo aracından özgünlük testi alırsın ve dersin ki bu teste göre içeriğiniz özgün değil ne yazık ki ödeme yapamayacağım. Ama çıkmış ücretsiz sitelerden alınan değerlere inanıp insanların emeklerine giriyorsunuz. Eğer içeriğiniz sizin için bu kadar kıymetliyse paraya kıyın ve SEO ARACI satın alın. Unutmayın. Karşınızdaki kişi sizin köleniz değil. Gel dediğinizde gelecek, git dediğinizde gidecek değil. Önce saygı duyun sonra empati yapın. Bunun masumiyet ile alakalı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 16-01-2021, 01:37:07
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    İçerik %100 olarak özgündür. Emek hırsızlığı yapmayı bırakın da insanların hakkını yemeyin.
    Yazan kişi masanın başına oturuyor ve saatlerce masanın başından ayrılmadan yazıyor, emek sarf ediyor. Beğenmeniz için elinden gelen her şeyi yapıyor ve teslim ediyor. Daha sonra saçma sapan sitelerden alınan ("Özgün Değil") raporlarını alıp ödeme yapmayı reddediyorsun. Bir tane Premium Seo aracından özgünlük testi alırsın ve dersin ki bu teste göre içeriğiniz özgün değil ne yazık ki ödeme yapamayacağım. Ama çıkmış ücretsiz sitelerden alınan değerlere inanıp insanların emeklerine giriyorsunuz. Eğer içeriğiniz sizin için bu kadar kıymetliyse paraya kıyın ve SEO ARACI satın alın. Unutmayın. Karşınızdaki kişi sizin köleniz değil. Gel dediğinizde gelecek, git dediğinizde gidecek değil. Önce saygı duyun sonra empati yapın. Bunun masumiyet ile alakalı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.
    bari makaleyi gizleseydin
  • 16-01-2021, 01:38:09
    #9
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bari makaleyi gizleseydin
    Bu sefer de metni değiştirmişler derlerdi fotoğrafı okuyarak yazacak kadar işsiz birisi yoktur herhalde
    Hem içeriğin devamı da var. %100 özgün olduğuna göre ilk o atar ve indexi alır diğerlerine ss gider olur biter