Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


İçerik %100 olarak özgündür. Emek hırsızlığı yapmayı bırakın da insanların hakkını yemeyin.
Yazan kişi masanın başına oturuyor ve saatlerce masanın başından ayrılmadan yazıyor, emek sarf ediyor. Beğenmeniz için elinden gelen her şeyi yapıyor ve teslim ediyor. Daha sonra saçma sapan sitelerden alınan ("Özgün Değil") raporlarını alıp ödeme yapmayı reddediyorsun. Bir tane Premium Seo aracından özgünlük testi alırsın ve dersin ki bu teste göre içeriğiniz özgün değil ne yazık ki ödeme yapamayacağım. Ama çıkmış ücretsiz sitelerden alınan değerlere inanıp insanların emeklerine giriyorsunuz. Eğer içeriğiniz sizin için bu kadar kıymetliyse paraya kıyın ve SEO ARACI satın alın. Unutmayın. Karşınızdaki kişi sizin köleniz değil. Gel dediğinizde gelecek, git dediğinizde gidecek değil. Önce saygı duyun sonra empati yapın. Bunun masumiyet ile alakalı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.
bari makaleyi gizleseydin