Herkese iyi forumlar, buradan bir arkadaşla metin yazarlığı için anlaştık. Kendisi hiçbir uygulama kullanmadan tamamen kendine göre değerlendirip, içerikler %70 özgün değil diyerek ödeme yapmayacağını söyledi. Bir özgünlük kontrol sitesinden kontrol sağladım ve %97 özgün çıktı bunu belgeledim ve gönderdim hala ücretimi yatırmayacağını söylüyor. Bu kapsamda şikayet konusu açmak istiyorum ama sitede yeni olduğum için açamadım. Ne yapmam gerekli? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.