• 15-01-2021, 01:56:46
    #28
    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük 4500 ciro desek hafta sonları şuan da tekel bayiler kapalı olduğu için aylık 90 bin ₺ ciro elde edersiniz. %12 kar oranı ile aylık 10,800 ₺ kalır ve masraf vs dahil edersek geriye size 6500-7000 kalır diyebilirim
    hafta sonlarıda açık hocam belli süre zarfında
  • 15-01-2021, 01:57:10
    #29
    devretmesinin gerçek nedenini öğrenmeye çalışın.
  • 15-01-2021, 01:57:41
    #30
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekel bayii de yüzdesel olarak kâr marjı aynıdır, zira sigaranın da alkolün de fiyatı tüm ülkede aynıdır.
    Uzaktan hoş görünüyor ama bu devirde tekele girilmez, 1983 den beri açığız ve devir etmeye çalışıyoruz
    Not: Mekan İzmir'in merkezinde sayılabilecek bir yerde..
    Zor iş hocam çok doğru fakat benim bahsettiğim şuydu. 200 bin lira cirodan 30 bin kar yaptım diyelim, bu brüt kar marjıdır sonuçta dükkanın giderleri de var.
    15 bin gider olduğunda bana da 15 bin kalıyorsa net kar marjım %7,5 olur. Ama ben bir elemen alsam aylık giderim 20 bine çıkacak belki bana 10 bin kalacak net kar marjım yüzde 5'e düşer. Bundan bahsediyorum yani. Sizin gideriniz fazladır daha az kalır başkasının gideri azdır daha çok kalır.
  • 15-01-2021, 01:58:05
    #31
    Borc, alacak vereck konularini iyice aristiriniz, elinize enkaz almayin.
    Bir de dikkat etmeniz gereken baska bir konu ise rekabet konusunudur. Cevrede kac farkli tekel var, bir de onlarin cirolarini inceleyin...
  • 15-01-2021, 01:58:13
    #32
    Cihatboran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 Yıl yaptık ve devrettik kesinlikle önermem bizimki marketti ama yanımıza 3 bim 2 a101 2 şok gelince aynı cadde üstünde bitirdiler bizi sadece sigara ekmekle dönmüyor devran sigara felan çok satıyorsa mekan kar oranı çok çok düşük bu saatten sonra market tekel işi değmez bence.
    market yapılmaz zaten ama arkadaş sadece içki ve sigara üzerine (ağırlıklı) bahsediyor sanırım. bu saatten sonra domatesle peynirle uğraşılmaz. içki - sigara - çerez -gazete vs yaparım ben yapacak olsam
  • 15-01-2021, 02:00:44
    #33
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekel bayii de yüzdesel olarak kâr marjı aynıdır, zira sigaranın da alkolün de fiyatı tüm ülkede aynıdır.
    Uzaktan hoş görünüyor ama bu devirde tekele girilmez, 1983 den beri açığız ve devir etmeye çalışıyoruz
    Not: Mekan İzmir'in merkezinde sayılabilecek bir yerde..
    hocam sizleriniz tecrübesi çok fazladır saygım var ama sadece bence tekel olarak bakmamak lazım gıda için içine girince kar marjını baya arttırıyor. almak istediğim yer tekel ama gıda olarakta güzel ürün satıyor
  • 15-01-2021, 02:03:06
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borc, alacak vereck konularini iyice aristiriniz, elinize enkaz almayin.
    Bir de dikkat etmeniz gereken baska bir konu ise rekabet konusunudur. Cevrede kac farkli tekel var, bir de onlarin cirolarini inceleyin...
    yakınlarda 2 adet daha tekel var 1 adette a101 var a101 i çok saymıyorum ama diğer tekellerin cirosu bu marketten çok daha düşük. yaklasık 5 yıldır o cadde üzerinde çalısıyorum biliyorum.
  • 15-01-2021, 02:03:18
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi cadde üzerinde olduğuna bağlı örnek vermek gerekirse esnafın olduğu taraflarda ise harika yada doktorlar kısmıda kesinlikle değicektir.
  • 15-01-2021, 02:03:54
    #36
    Hocam bir miktar nakitle de girerseniz süper olur kanaatindeyim. Peşin alıp satarsanız kafa karıştırmıyor çok fazla, ama bize bir günde bir tuborg, bir mey gıda bir de marlborodan gelirdi bir günde 20 bin ödeme yapmak zorunda kalırdık