• 15-01-2021, 06:42:50
    #46
    Alınmaz. Çok acı tecrubelerim oldu
  • 15-01-2021, 07:07:15
    #47
    Ben tekel bayi işleten 3 kişi tanıdım,

    Birisi çok işlek bir cadde de hala devam ediyor. Oğlu için iki kez dükkan açtı ikisi de battı. Şuan ikisi de tekel bayi de duruyor.

    Diğeri iş arkadaşım. Şuan ki çalıştığı işten önce tekel bayii işletiyormuş. Başı çok belaya girmiş en son evi yanmış. Şimdi fabrikada çalışarak 80k borcu var onu kapatmaya çalışıyor.

    Diğeri de babamın çocukluk arkadaşı. Adam kansere yakalandı abisi öldürüldü vs. Hastaneden çıktı en son devam ediyordu. Ama çok zayıflamış 120 130 kg dan 85 e filan düşmüş.
  • 15-01-2021, 11:22:23
    #48
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tekel bayi işleten 3 kişi tanıdım,

    Birisi çok işlek bir cadde de hala devam ediyor. Oğlu için iki kez dükkan açtı ikisi de battı. Şuan ikisi de tekel bayi de duruyor.

    Diğeri iş arkadaşım. Şuan ki çalıştığı işten önce tekel bayii işletiyormuş. Başı çok belaya girmiş en son evi yanmış. Şimdi fabrikada çalışarak 80k borcu var onu kapatmaya çalışıyor.

    Diğeri de babamın çocukluk arkadaşı. Adam kansere yakalandı abisi öldürüldü vs. Hastaneden çıktı en son devam ediyordu. Ama çok zayıflamış 120 130 kg dan 85 e filan düşmüş.
    Hocam bu yaşananların tekel bayi ile alakalı olacağını sanmıyorum her tekel bayi açan kazanacak diye birşey de yok birilerinin kazanması için birilerinin de kaybetmesi gerekiyor
  • 15-01-2021, 11:43:24
    #49
    Fiyat çok geldi bana sanki 280k. 100k mal var diyorsunuz 180k hava parası.Bunda esneklik saglattirin bence.
  • 15-01-2021, 12:01:29
    #50
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat çok geldi bana sanki 280k. 100k mal var diyorsunuz 180k hava parası.Bunda esneklik saglattirin bence.
    Bayinin açıldığı yıla yaptığı isme göre değişir devir parası hocam. yoksa sadece içindeki malları tedarik edip sıfırdan tekel bayi açmakta ne var ?
    @ozankaytez; hocam eğer kararınız olumsuz olursa biz değerlendirmek isteriz pm lütfen.
  • 15-01-2021, 12:48:29
    #51
    Eskişehir'liyim bahsettiğin kızılcıklıyı iyi bilirim.

    tekel konusunda vazgeç neden diye sorma çok uzun sebepleri var. herşey para değil.
  • 15-01-2021, 13:44:29
    #52
    İşlek bir yerdeyse büyük nimet. Kuytuda olupda açık olan binlerce bayi var.
  • 15-01-2021, 14:09:50
    #53
    ByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır tekel bayi işletirim ve halendaha ortagı oldugumuz bir tekel bayi var birinici kural dükkanı işleten kisi kendi sattıgı malı içmeyecek içerse hergün bi 70 lik elde avucta sıfır kalır gel gel gelelim satın alma konusuna şahsın beyanından önce takip edin alkol getiren 2 büyük firma var t. Ve e. Firmaları bu firmaların siparişcileriyle görüşünüz ortalama günlük 10 kasa falan satıyorsa alınabilesi olan bir bayidir ki e ve t alkol firmaları yıllık belli bir iskonto parası da vermektedir ki keza sigara firmalarıda bu şekilde benim standımı koy olayı vardır 10 kasa e veya t satmıyorsa ortalama günlük başında beklemenin pek anlamı yoktur
    hocam söylediği kadarıyla efesten 3500 winstondan 3500 tl para alıyor yıllık birde efes için fatura artı %5 gibi bir rakam aldıgını söyledi
  • 15-01-2021, 14:12:19
    #54
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskişehir'liyim bahsettiğin kızılcıklıyı iyi bilirim.

    tekel konusunda vazgeç neden diye sorma çok uzun sebepleri var. herşey para değil.
    varsa bir bildiğin dinlemek isterim hocam