sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekel bayii de yüzdesel olarak kâr marjı aynıdır, zira sigaranın da alkolün de fiyatı tüm ülkede aynıdır.
Uzaktan hoş görünüyor ama bu devirde tekele girilmez, 1983 den beri açığız ve devir etmeye çalışıyoruz
Not: Mekan İzmir'in merkezinde sayılabilecek bir yerde..
hocam sizleriniz tecrübesi çok fazladır saygım var ama sadece bence tekel olarak bakmamak lazım gıda için içine girince kar marjını baya arttırıyor. almak istediğim yer tekel ama gıda olarakta güzel ürün satıyor