sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekel bayii de yüzdesel olarak kâr marjı aynıdır, zira sigaranın da alkolün de fiyatı tüm ülkede aynıdır.
Uzaktan hoş görünüyor ama bu devirde tekele girilmez, 1983 den beri açığız ve devir etmeye çalışıyoruz
Not: Mekan İzmir'in merkezinde sayılabilecek bir yerde..
Zor iş hocam çok doğru fakat benim bahsettiğim şuydu. 200 bin lira cirodan 30 bin kar yaptım diyelim, bu brüt kar marjıdır sonuçta dükkanın giderleri de var.
15 bin gider olduğunda bana da 15 bin kalıyorsa net kar marjım %7,5 olur. Ama ben bir elemen alsam aylık giderim 20 bine çıkacak belki bana 10 bin kalacak net kar marjım yüzde 5'e düşer. Bundan bahsediyorum yani. Sizin gideriniz fazladır daha az kalır başkasının gideri azdır daha çok kalır.